zaterdag 8 februari 2014

Dit is toch waar ik het voor doe!

Vorige week kreeg ik een hele mooie mail van Juf Esther, waarin stond dat de kinderen blij verrast waren met de Wintertafel. Keer op keer gingen ze weer kijken en in hun ogen kwam het tafereel tot leven. Je zult wel begrijpen, dat ik met een glunderend gezicht achter mijn computer zat.

Ook stuurde ze mij verhaaltjes en tekeningen van de kinderen, die ze gemaakt hadden n.a.v. de wintertafel. Zoooo mooi, dat ik ze jullie niet wil onthouden.



Nou, hier doe ik het dus allemaal voor!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk mailtje heb je gekregen van de juf, fijn dat de wintertafel bij de kinderen in de smaak viel.
    Leuke tekeningen hebben de kinderen gemaakt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.